Vezetői asszisztens (irodavezető a XVI. kerületben)
2017-11-22
Back Office vezető
2018-01-05

Sales support asszisztens (4 órás munkaidőben)

Német cégünk, Európa egyik meghatározó fémipari laboratóriumi berendezésgyártója, amelynek termékeit elsősorban az autóipari, fémipari, gyógyászati, bevonat képzési technológiai cégek alkalmazzák. A cég több mint 20 éve jelen van a magyar piacon. A közvetlen és személyes tárgyalásokat, a tendereken való részvételt a cég magyarországi Country Managere végzi, de a megnövekedett ügyféligény miatt keresünk 4 órás munkaidőben

Sales support asszisztens (4 órás munkaidőben) munkatársat.

A termékek műszaki berendezések és a hozzájuk tartozó segédanyagok (pl. csiszolókorong, vágókorong, stb.), de minimális műszaki affinitással megismerhetők. Természetesen korrekt toktatást és betanítást nyújtunk leendő munkatársunknak itthon és néhány nap Németországban.

Feladatok:

  • meglévő ügyfélkörtől érkező telefonos, e-mailes megrendelések rögzítése visszaigazolása és továbbítása a németországi logisztikai központ felé
    • karbantartási szerződés, web-shop, gépek, segédanyagok promóciója, ajánlása a partnereink részére, telefonon és e-mailben
    • segédanyagigényekre árajánlatok elkészítése, kiküldése, majd nyomon követése
    • speciális ügyféligények esetén összekötő szerep a német központ és a magyar ügyfél között, információk áramoltatása
    • gépekkel kapcsolatos kérések továbbítása a németországi Sales Support felé
    • a termékek biztonsági adatlapjának küldése az ügyfél részére, amennyiben ezt kéri
    • az ügyfelek kedvezménnyel vásárolhatják meg segédanyagaikat a cég web-shopjában, de ezt kommunikálni kell feléjük (promóciók kezelése)
    • Kulcsfontosságú frissítések kezelése “Új ügyfélformátum” létrehozása, a CRM adatbázis frissítése, stb.
    • kapcsolattartás a szervizeléseket végző alvállalkozóval, alkatrészrendelések a németországi központból, számlájának igazolása, stb.
    • a berendezések telepítési jelentéseinek feltöltése a DocuWare (nyilvántartó szoftverbe)
    • számlák kezelése és továbbítása a könyvelőnek
    • házipénztár kezelése
    • létszámadatok a bérszámfejtéshez – ünnepnapok száma, utazási jelentések, tankolási kártya jelentések
    • posta és egyéb küldemények küldése és fogadása
    • évente 2-3 alkalommal: konferencia, workshop, roadshow, stb. Ennek szervezésében, lebonyolításban való segítség, részvétel

Elvárás:

  • magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
    • strukturált gondolkodásmód
    • jó kommunikációs készség, ügyfél kommunikációban szerzett tapasztalat
    • önálló munkavégző, aki képes kialakítani a saját maga munkarendszerét
    • hölgyek és urak jelentkezését egyaránt várjuk
    • min. 2-3 éves munkatapasztalat, előnyt jelent, ha ez sales asszisztens vagy ügyfélszolgálati területről van

    Munkavégzés helye: Budaörs

    Amit nyújtunk:
    • higgadt, nyugodt munkahelyi légkör
    • gyesről visszatérő szülőnek ideális munkaidő
    • megbeszélés szerinti bruttó havi jövedelem

    Kérem küldje el szakmai önéletrajzát címünkre: mihalek@mihalek.hu